Yıllar önce bir link kaydetmişim. (13 sene önce)
Bugün tekrar izledim o zamanki kadar etkilendim diyemem ama yine de çok beğendim.
Hayatımdaki gölgeleri düşündüm.
Bazılarından korktuğumu fark ettim, bazılarının ise bana bir güç verdiğini gördüm.
Korktuklarımı ayrıştırmaya cesaret edemedim, üzerine yazmaya da... ama ailemin gölgesini hatırladım ve bir nebze rahatladım mesela.