2 Kasım 2022 Çarşamba

YAZ(Ş)IY0RUM

 

(Rob Gonsalves- Over The Moon)

Uykusuz kaldığım gecelerde kendim olurum.

Çocuklar çoktan uyumuş, evin hiç bitmeyen işleri (o günlük) bitmiştir. Şehir hayatının izlerini suratıma suratıma vuran apartman sesleri gelmez olmuş, sokaktaki kalabalığın ayak izleri silinmiştir  /o saat/ benim zamanım başlar. 

Açarım kimseler görmesin diye sıkı sıkı örttüğüm perdelerimi, gökyüzüne uzanırım. Oldum olası beni hüzünlendiren ay'a bir selam çakar, yıldızları toplarım. Kimini saçlarıma iliştiririm, kimini çocuklarımın rüyalarına serpiştiririm. 

Kimini de kalemimin ucuna...

                                                                                        2 Kasım 2022

Kendime not: Yazmaya yeniden başladığımdan beri nefes alıyorum.

2 yorum:

  1. Bence ödevleri buraya yazmayın :) Kopya çekilebilme ihtimali var.

    YanıtlaSil
  2. :)) Ödevi derste sunduktan sonra yazayım en iyisi.

    YanıtlaSil

en çok okunan

Günyüzü

 Kütüğüne kayıtlıların  kalp sızıları ilee ters orantılıdır  adı Günyüzü'nün.  Boz, buruk, yorgun taşlarını kırıp Yeni betonlar diktiler...