14 Mart 2023 Salı

Ayılmak



Aynı duvarlar arasında
ayrı dünyalar girdabında 
zaman akıp gidiyor ama
ben aynı masalda sıkışıp kaldım

Masallar mutlu biter, derler
ben bitişe hala varamadım. 

Kötü cadı ne elma verdi 
beni uyutmak için
Ne de şişmanlatıyor beni 
yemek için

Acılarım içimde büyüyor
Cadıdan daha çok yaralıyor yaşayamadıklarım.

Çıkrıkların iğnesi elime batmıyor
ama odamın duvarlarına bakmak
baktıkça aynı noktada sıkışmak 
canımı acıtıyor. 

Zaman uçup gidiyor
ben fark edemiyorum
Görmemek için, hissetmemek için 
Yüz yıl uyumak istiyorum
Ama geceler oluyor
Ben bir damla uyuyamıyorum

Karanlıkta duvarlar
Sanki daha bir üstüme geliyor
Gün doğmayacak sandığım anda
Yatağımda acıdan sızmış bedenim
sabahın ilk ışıklarıyla yine ayılıyor.

Ayılmak masalın en acı yerinde
ayılmak kötü cadıyı beklerken
ayılmak umut etmeyi unutmuşken
daha bir can yakıyor. 

19 Haziran 2006 
Damla

2 yorum:

  1. Bazı mutsuz masallarda var, umuyorum ki senin ki mutlu bitecek :)

    Tebrikler.

    YanıtlaSil
  2. Sen ne kadar pozitif bir adamsın ve bana ne güzel destek oluyorsun hep. Teşekkürler iyi ki varsın.

    YanıtlaSil

en çok okunan

Günyüzü

 Kütüğüne kayıtlıların  kalp sızıları ilee ters orantılıdır  adı Günyüzü'nün.  Boz, buruk, yorgun taşlarını kırıp Yeni betonlar diktiler...