14 Mart 2023 Salı

BEN - II-

 Mekanım cennet midir

Ölü müyüm yoksa diri miyim?

yoksa cehennemin ta kendisi miyim?

belki de kendi cehennemini gözlerinde gizleyemeyenim.

Bilinenim, bilenim, bilenenim...

Çok bilinmeyenli bir denklemim.

BEN

ezeli hayatların edebi karmaşalarını sözcüklerinde taşıyan

geleceğe uzatılan bir köprü de değilim.

Ne bir mesajım var insanlığa 

ne de bir amacım var hayatta.

Anı yaşamak isteyen ama 

anıları biriktirirken an'ları kaçıran bir bilmezim.

Ne tükenmez kalemle yazılıyorum

kalıcılık amacıyla

ne de kazınmışım taşlara çivi yazısıyla

Alfabem haç harfli, kaç harfim sessiz, kaçı sesli....

hangi gün hangi sebeple başladım bilmem 

ama yazıldıkça ilerleyen bir cümleyim

                damla 2023





2 yorum:

  1. Bir şeyler yazmıştım öncesinde. Orada şunu demiştim. Yaşamak; anı düşünürken, anı kaybetmektir.

    Tebrikler arkadaşım.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Cem, anları kaybetmeyelim umarım

    YanıtlaSil

en çok okunan

Günyüzü

 Kütüğüne kayıtlıların  kalp sızıları ilee ters orantılıdır  adı Günyüzü'nün.  Boz, buruk, yorgun taşlarını kırıp Yeni betonlar diktiler...