14 Mart 2023 Salı

Sayıklamalarım -I-

 Her şey çok farklı olsaydı

aynı bedende farklı seçimler, hayatlar ...

yahut

farklı kılıflara koyabilseydim hayallerimi de

tam yerine rast gelip otursaydı "cuk" diye.


(ama KEŞKEli cümleler kurmanın anlamı yok

gerçekler değişemeyecek kadar ortada...

ve değiştirilemeyecek kadar kanıksanmışlık arz ediyor

tüm insanlarca....

ben de onlara karıştım/ alıştım)


Ezeli ve ebedi olduğu yetmezmiş gibi

EDEBİ bir kin var içimde. 

Bastırılmış duygularımın en dibinde...

Kime karşı, neye karşı kinlenmişim Fİ tarihinde, hatırlamıyorum.

ama yürek çatlaklarımdan sızıyor öfkem 


Ağız dolusu küfürler etmek istiyorum.

babası meçhul anlamında bir küfürle başlayıp 

anasını da atlamadan 

tüm sülalesine dokunsun istiyorum içimdeki kinin lekesi.

Hak ediyorlar işte

küfürlerimin yönelme hal eki almış sahipleri...


uymadı- 

uyduramadım.

şairin kastettiği anlamları taşıyamadı şiir.


                Damla - 2007 

2 yorum:

  1. Ağız dolusunu bırak kamyon dolusu küfürler saklıyorum ben de içimde. Gerçekten de hak ediyorlar.

    Tebrikler..

    YanıtlaSil
  2. Son zamanlarda herkes sanırım küfür biriktiriyor içinde. Insallah gerek kalmaz. Teşekkürler arkadaşım

    YanıtlaSil

en çok okunan

Günyüzü

 Kütüğüne kayıtlıların  kalp sızıları ilee ters orantılıdır  adı Günyüzü'nün.  Boz, buruk, yorgun taşlarını kırıp Yeni betonlar diktiler...